Denna fredag


Dagens humör:  Började med trött och lite nere, men vände snabbt till pigg och riktigt glad!
Dagens mående:  Bra, lite träningsvärk men det är ju positivt :)
Dagens borde:   Nej, idag har jag upfyllt min lista
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens klädsel: leggings, svart kjol, vit tröja och väst
Dagens planer: jobba och sedan middag med två tjejjor
Dagens materiella vill ha: sommarkläder!
Dagens längtan: Att det är lördag imorgon, jag älskar lördagar! Och att jag vill träna, känner suget efter en dags vila..
Dagens fundering: Många, tänker lite för mycket ibland :P
Dagens beroende: Jag har varit lite extra törstig, så vatten får det bli :)
Dagens tråkigaste: Morgonen var tung. Jobbiga drömmar, trött och saknade D
Dagens roligaste: Att byta rum i huset, större, tystare och Mycket mysigare!!
Dagens middag: Chicken Teryaki med sallad!
 Dagens låt: Gwen Stefani - Early Winter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback