Vilka härliga dagar!!

Idag har verkligen varit en toppen dag! Onsdagen var också jätte bra, vad härligt man mår då :D

Igår var det äntligen lite svalare (klagar på värmen?) och som ni vet har det ju varit över 30 grader och väldigt tjock och kvav luft  både måndag och tisdag. Man kan knappt vara ute utan att känna sig som om man ligger på grillen. Men igår lättade det lite och det höll sig runt 25 i alla fall. Riktigt skönt och behagligt! Vi var mest ute igår och lekte. De kör omkring i sina mini-jeepar och vi spanar efter nyckelpigor. Förra veckan hittade vi över 20 nyckelpigor, de tycks gilla gräset på tomten här ;) Men nu har de i alla fall avtagit lite så det håller sig runt 10 nyckelpigor per dag (mer statistik kommer :P ). Vi har ätit mycket melon, yummy, och lekt i den lilla sandlådan.
Idag var det nästan ännu härligare ute och vi var ute strax efter nio. Då blev det mini-jeeparna som vanligt, nyckelpigejakt, rita med kritor på garageuppfarten, blåsa såpbubblor, lite picknick med melon och kallt vatten, vi kollade in trädgårdslandet osv. ;) Vi hade även Gabriella med oss och lekte. Hon bor i huset intill och är riktigt söt och lite blyg. Hon är ungefär jämngammal med Nicholas (5) så det var riktigt roligt.

Vi filmade under morgonen inne i huset, jag filmade barnen med min digitalkamera när de bland annat visade lite karate, Nicholas går på karate. De var så söta. De härmade även mig när jag sa svenska ord, jätte duktiga :D

Jag har även fått veta att jag är ledig Hela denna helg! Så roligt :D Så imorgon när jag slutat, vid 2, ska jag bege mig till Sizzle, nu har det gått alldeles för länge sedan vi snarkade i kör tycker jag! Längtar massor :D <3

Ikväll ska jag följa med min värdmamma och handla, sedan blir det nog lite nya avsnitt av Outsiders på kanal5.se, det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback