Vardagen vaknar till liv, det är måndag igen!


Bilder från förra veckan


Nu är det spännande tider som gäller..

I helgen bär det av till Washington DC, och dagarna innan dess spenderas med att åka på olika utflykter med barnen. Idag var vi på gallerian och spelade spel och vann vinster ;) Barnen åt nuggets och pizza till lunch (ovanligt?) och vi avslutade med karusell, riktigt mysigt var det!

Intressant är det när folk tittar till på en ett par gånger när man är ute med barnen, de tror verkligen att jag har tre egna barn. En del tittar och ler lite mammigt typ, andra kollar till lite extra och man ser hur hjärnaktiviteten börjar där inne. Och en del passerar så klart. Men idag var det så uppenbart att folk tyckte det var antingen konstigt eller roligt att jag gick med 3 barn, men ingen verkade koppla vidare till au pair / nanny. jaja, deras tankar :)






Måndagkväll och stämningen är sömnig. Ska krypa ner och gosa in mig i täcket så där riktigt mysigt. När man inte har någon att sova med får man göra det bästa för att inte känna sig ensam. Därför ska jag, ikväll som så många andra gånger drömma mig bort till min fina Darre <3. Utan dig vore jag tom, alldeles tom. Du vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback