Mardröm

Usch. Jag hade en riktigt äcklig mardröm inatt. Jag brukar sällan drömma läskiga drömmar men när jag väl gör det så vaknar jag alltid och är riktigt skrämd. Inatt var drömmen även verklig. Väldigt verklig. Jag ska försöka göra den kort, men

Det börjar med att jag ska parkera bilen för att min värdpappa kört upp den på en liten mur (?). Det är typ snö ute, och kallt. Jag rättar till bilen, men någon är där ute när jag ska gå in i garaget ( nu i efterhand vet jag att stött på två män som hotat mig). Två ganska unga män. Sedan går jag in och det som sedan utspelar sig vet jag inte om det är samma dag eller en ny dag.
I alla fall så sitter jag och mina värdföräldrar+de tre barnen i ett rum på övervåningen och typ spelar kort eller något, umgås. Sedan hör vi att någon öppnar ytterdörren och vi vuxna ska försöka se vem det är. Övervåningen i detta hus är öppen så man kan se ner i flera rum ovanifrån, bland annat över hallen.. (Lägger in en bild imorgon). Då ser vi en man med ett paket på väg in och han upptäcker oss, denna mannen är en av de killarna som hotat o skrämt mig från när jag parkerade bilen. Nästa sak som händer är att Han tar in Kevin (värdpappan) i deras sovrum. Där inne blir han kraftigt misshandlad och kommer ut med ett svullet lila ansikte. Jag och Michelle (värdmamman) har suttit utanför och försökt att få barnen att fokusera på något annat, vi båda gråter dock. Jag förstår att Kevin har hamnat i något trubbel med typ någon maffia eller liknande. Sedan tar Mannen Michelle och leder in henne i sovrummet (alltså föräldrarnas sovrum) och nu är det hennes tur. Under tiden vet jag inte vart Kevin är men andra personer, vänner till familjen dyker upp, de ska alla in i sovrummet o få stryk typ. Så jag blir ensam utanför rummet med barnen, alla är oroliga. Det hela verkar röra sig om pengar och skuld och jag förstår att det är allvarligt. Sedan säger en man till mig att det är så hemskt, de är skyldiga Mannen o hans "team" över 400 000 dollar, dvs miljoner svenska kronor. Det störda är att "teamet" typ ska straffa barnen, men det de gör är att nypa de löst på axlarna och drar de lite i håret. Barnen reagerar inte ens. Nä usch, detta var en jätte läskig dröm för mig, jag var maktlös och det var obehagligt. Jag minns att jag under drömmen "tänkte" att jag precis hört Kevin bli misshandlad och sett honom precis efteråt, det var sånt medlidande och sådan rädsla..usch usch usch!

Drömmer ni ofta mardrömmar?

Tre nätter har jag sovit oroligt nu, men natten till lördag tog priset. Nu räcker det. Jag går ju alltid och lägger med mig harmoni, för jag tänker alltid på Dario innan jag somnar. Men nu skulle jag vilja ha lite lugn sömn som inkluderar lite roligare saker :P

Sov gott folk,

Kommentarer
Postat av: Darre

Va jobbigt med den där drömmen. Jag kan berätta att jag såg en film igår som handlar lite om maffia och misshandel. Men hur är läget babe? Du sa att jag skulle kolla din blogg. Jag kollade och den där bilden på mig är inte så bra. Har du ingen nyare?



pussokram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback