Måndagkväll

Måndagen har passerat, det känns skönt! Dagen har gått fort med vilket är ett bra tecken :) Vi har hållit oss inomhus idag på grund av värmen ute. Det är över 30 grader, luften är tjock/torr typ, man går in i en vägg när man går ut. Husen har ju AC här ;) så inomhus är det svalt o skönt.  Många skolor har antingen stängt pga värmen och ingen AC så det är jätte varmt i skolorna. Nicholas (5) har haft halvdag i skolan idag och ska ha det imorgon med. Det är tydligen ovanligt varmt för att vara juni.
Jag satt dock i solen en timme vid 5 och fick mig lite färg. Och förut vid 9 när jag var ute var det fortfarande jätte varmt! Jag önskar vi hade sådan värme i Sverige, man känner verkligen att man är utomlands! här i USA Men ja, man kan inte ha allt :P

Jag var och otade lite blommor under helgen, hittade mig en fin solnedgång på köpet :P Så här kommer lite bilder.

Jag ska krypa ner och sova. Har även denna natt sovit oroligt. Även om natten till söndagen var ljuvlig. Vaknade vid 2 inatt och grubblade lite..somnade kvickt om dock. Men sover hellre utan att vakna alls förän klockan ringer.

Sovgott!



Mitt nya ställe, vid biblioteket.



Blommor i all ära ;)



Det är något speciellt med rosor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback