Kvällen lider mot sitt slut

Nu är klockan snart halv tolv på natta här borta på andra sidan Atlanten. I Sverige är det någon timma kvar tills det är dags att dricka morgonkaffe och gå till jobbet. För de som går upp vid 7 alltså, andra börjar ju både tidigare och senare.
Eftermiddagen/kvällen har varit lugn och skön. Nästan 2 timmar långt samtal med Dario, det gillar jag! Vad jag har saknat att prata med honom. Trots att jag haft fullt upp med fina Sara och en mycket rolig helg så är det han som poppar upp i huvudet i stort sett varje minut. Innan jag somnar tänker jag på honom, när jag sover drömmer jag om honom och han är det första jag tänker på när jag vaknar. Förstår ni frustrationen över att ha haft det så i över 10 månader? I nästan två veckor var det lite enklare för då var han här, men de övriga morgnarna har tagit över det :P Nu är jag bara så taggad på att få komma hem och vakna upp intill honom. Det är värt allt!

Jaja, nog om romantik kanske ? :P

Kvällen har spenderats med några avsnitt Outsiders på Kanal5.se man måste ju uppdatera sig lite ibland, eller kanske bara njuta av lite svenska dokumentärer? Det har varit lugnt och skönt och nu är jag redo för sängen. Känns dock som dagen rusat iväg och imorse ville jag verkligen ligga kvar och sova vidare. Imorgon börjar jag klockan 11.00 och jobbar till 19.00, men sovmorgon gör susen och dagen lär gå fort.

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback