Fyra saker om mig

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft

1. Au pair i USA
2. Sommar vikariat på serviceboende
3. Gottin’ på Ikano-huset
4. Vandrarhemmet Villa Freja

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen

1. The Notebook
2 Shrek 2
3. The Holiday
4. American History X, svår att slå!

C) Fyra ställen jag bott på
1. Stoplyckan i Linköping
2. Gottfridsberg i Linköping
3. Kaserngatan i Linköping
4. Lake Hopatcong, New Jersey, USA

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på (utan inbördes ordning)

1. Greys anatomy
2. One tree hill
3. Gossip Girl
4. Desperate Housewives

E) Fyra platser jag har semestrat på
1. Phuket, Thailand
2. Malaga, Spanien
3. Milano, Italien
4. USA ( ett år kanske inte kallas semester, men jag upplever så mycket så det får räknas :P )

F) Webbsidor jag besöker dagligen

1. Hotmail.com
2. Blogg.se
3. Resdagboken.se
4. Aftonbladet.se

G) Fyra favoritmaträtter
1. Tacos
2. Sallad med avokado, ägg, skinka, gurka, tomater osv ;)
3. Chicken Fingers, finns det i Sverige?
4. Sesam kyckling

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1. Vart som helst där Dario är!
2. I Thailand, vid stranden när solen går ner.
3. Cyklandes ut till Bergs slussar med solen i nacken.
4. I New York City, den staden får jag aldrig nog av!




Det ni.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback