Vuxen eller inte?

Jag har nyss gjort vuxentestet och sitter och skrattar till den ålder de gav mig! De säger att min vuxenpo'ng är 16.4 men att den borde vara 30 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse. Men hur kan jag rå för att jag inte gillar kaffe, att det inte finns något alternativ som säger att man bor utomlands, att man har pojkvän utan att vara varken gift eller förlovad? Det var ett ganska roligt test, men jag känner mig nog äldre än 16.4 år i alla fall, haha! Har ni gjort testet? Hur gamla blev ni?

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hej! Tack för mattipset det lät verkligen jättegott! Hade tyvärr inte alla ingredienserna
(eller vad man ska kalla det?) hemma, men jag ska definitivt laga det i helgen! Ha en bra kväll :)

Postat av: pinglan

jag var 28 år :) men det är så jag känner mig normalt (inte när jag har en massa problem!)

2008-01-13 @ 21:59:46
URL: http://www.nuelleraldrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback