Tuffetåget

SItter och leker med tåg med barnen, men tänkte passa på att skriva en kort rad medan de fortfarande sköter sig. Det är allt lite gnabb och "slagsmål..haha! Idag har den varit Brandon, 2 år, som är slagskämpen, han har varit så sedan förra veckan. Gör tvärtom och om och om igen, haha! Men ja, han är ju för söt så det blir inte speciellt mycket skäll. Jag tycker personligen inte att man ska skälla och skrika på barn, det finns ju mer pedagogiska sätt att tala om att de gjort fel. Man kan ju vara tydlig ändå. När man skriker skrämmer man ju barnen och då blir de rädda, frågan är om de då förstår vad de gjorde för fel. Om det är en person som lätt höjer rösten till exempel så blir det kanske lite förvirrande. Men ja, nog om det.
Vi har det roligt i alla fall. Det blir en hel del att städa upp sen, men det ska vi nog kunna hjälpas åt med ;)

Vad gör ni för något?

 Ikväll går det förresten ett läskigt program om typ spöken och sånt, haha. Det där lät väl lite töntigt kanske. Men det går i alla fall ett program som handlar om människor som varit med om läskiga saker, sett eller hört främmande personer och ljud. Det ska jag nog försöka kolla på, får se om jag kommer kunna somna sen?!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

haha ja han är så rolig. Nej sean banan är nog sån dock bara när han är riktigt hög ^^ han var med i floorfiller tror jag ^^ om du söker på sean banan finns det nog några stycken med honom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback