Tillbaka

Nu är jag tillbaka i huset. Det känns just nu helt okej, får se hur det känns imorgon när jag sitter på tåget efter att ha sagt hejdå till mina föräldrar. Vi ses ju snart igen, förhoppningsvis i april, annars i augusti. Tiden har gått fort so far och den lär väl inte sakta in?
Sitter och lyssnar på musik, inte helt fel det en söndagkväll. Imorgon börjar rutinerna igen och det ska bli rätt skönt. Det blir jobba, åka och vinka av föräldrarna, åka hem, ta bilen till gymmet och träna, åka hem och lägga sig tidigt. Då hinner jag kanske inte tänka allt för mycket. Lättare att bara koppla om och tänka på att man haft det trevligt men att nu är det dags att få in rutinen igen. Då flyter tiden på och man har roligare ;)

Hoppas ni haft en bra helg, jag ska krypa ner under täcket nu och titta på A walk to remember.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback