Snart dags att ta tag i lördagen..!

Nu ligger jag här i sängen under mitt varma täcke och myser lite. Eller ja, jag tuggar tuggummi som smakar melon/mint, mmm!
Dagen har bestått av en sovmorgon som jag skulle kunna göra ännu längre. Sedan har jag jobbat mellan 11-4 vilket kändes lite halvt onödigt men framförallt rätt så segt. Det är alltid skönare när man är ensam hemma med barnen och föräldrarna inte springer ut och in i huset. Det blir ju lite andra rutiner då liksom. Men ja, det har gått bra. Femåringen är sjuk och jag känner att min hals inte alls är som den brukar vara, det kliar och jag hostar lite. Men har jag tur så blir det inte värre, detta kan jag ju leva med ;)
Sedan är ju Sara här med och det är härligt det. Vi körde på mango, morötter, körsbärstomater, cashewnötter och några chokladbitar igår när vi började titta på Good Luck Chuck..det började i alla fall med en nyttigkväll, men lite onyttigheter mår man ju knappast dåligt av :P

Snart bär det av till CVS för att lagra snacks inför bion, vi hoppas på Atonement eller Juno, men vi ska visst få en fjärde person med oss nu också. Från början var det tänkt vi två och en annan svensk, men hon har raggat med en kompis så det skadar väl inte. Blir spännande att se vad kvällen bjuder på. Själv är jag hungrig så jag längtar efter mat. Det känns som en rolig kväll.
By the way så börjar jag bli liite bättre på att inte säga "jag skojja, eller förlåt jag skojja bara" när jag och Sara "muckar" eller drygar oss, lite framsteg kanske, haha? Ne men det är roligt att hon är här..

Nu får jag väl ta tag i livet och välja kläder kanske..?

Ha en trevlig kväll...eller ja, natt ;) det är ju flera timmar kvar på lördagen för alla som festar på i Svea :P

"Håll i hattarna"


image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback