Oh!

Som jag har längtat, i tre veckor och hela denna dag. Först får jag ett sms där det står att Han är på det andra planet i Frankrike, dvs. där Han skulle byta. Sen för en timme sen får jag ett nytt sms där det står att hans flyg är inställt och att Han kommer imorn..fattar ni känslan? Jag har varit helt uppspelt de senaste timmarna, helt fylld av glädje och längtan för att få träffa min fina pojkvän som jag inte sett på nästan 6 månader. Så krossas den och känslorna omvandlas till tårar..han kommer inte idag..!! Okej han kommer ju imorgon, men min längtan är sååå stor nu att jag bara vill ha honom här. Jag kommer inte kunna sova, inte göra någonting. Nu vill jag bara höra hans röst och höra att allt är okej. Han är på väg till ett hotell och ska sova där över natten..stackare. Vill vara hos honom.

Men det viktiga är att han är okej och mår bra, hel och behållen.


 Men oh vad jag längtar..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback