Måndag

Så var det måndag igen. Känns väl inte helt fel eftersom tiden flyter på och det gillar vi, för då betyder det väl att man har roligt? Det har i alla fall jag haft och roligare bli det ;) Jag ser fram emot helgen, mot nästa onsdag, för då är det en vecka tills Dario kommer hit, och därefter kommer min far och hälsar på. Sedan är februari liksom slut (!!)

Idag känner jag mig rväldigt trött. Jag funderar på om jag ska åka och träna eller inte. Vet inte om jag kommer få så mycket gjort ärligt talat så på ett sätt är det kanske är bättre att skippa det och ladda för imorgon istället? Tränade mycket bra förra veckan och måste nog ladda om lite. Skaffa lite ny musik och vila musklerna en dag.

Jag sitter och tittar på biljetter till basketmatcher på Madison Suare Garden, inte billigt det. Får nog höra med gubben där hemma i Svea vad han säger. Haha, "gubben", vad elak jag är..:P Ne men jag måste nog kolla vad pojkvännen säger lite så får vi se vad vi kan åstadkomma :)

Nu ska jag nog ta och äta lite middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback