Lussebullar

Står i köket på nedervåningen och bakar för fullt. Eller ja, fram tills nu då för nu jäser degen. Imorgon är det nämligen au pairträff och man ska ta med sig något från sitt eget land att bjuda på. Jag är väl inte 100% på att lussebullar är svenskt men jag har aldrig stött på det någon annanstans och jag har inte hört att det inte är svenskt, men tvärtom. Så det ska jag bjussa på ;)

Det var helt segt med folk på gymmet. Dock var det en tjej där som jag träffat förut en gång. Jag såg henne där i tisdags med, varken då eller idag hälsade hon på mig. Trots att hon gick precis framför mig, eller ja jag sprang på rullbandet och hon gick förbi, men framför mig. Hon har ju inte blicken mot mig men jag skulle nog sett någon jag kände igen om jag passerade där. Jaja, jag har ingen lust att slösa något mer på det, orkar inte bry mig. Har andra att bry mig om. Får väl se om hon säger hej imorn på träffen..?
Det gick bra på gymmet, kände dock att jag var hungrig. Har ätit en apelsin idag, och lite lite choklad. Jag är förvånad att jag inte är vrålhungrig! Men jag ska äta potatismos snart, mumma! Sedan har jag köpt med mig mango och så ska jag få äpplen med kanel, kan det bli godare??

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback