Lite hit och dit!

Denna kväll blev lite känslosam. Rätt vad det var tittar jag på bilder på min bästa kompis Caroline och då kunde jag inte hålla emot längre. Min hemlängtan har nu kommit ifatt mig och här sitter jag med längtan i bröstet. Det känns så fruktnsvärt tomt, det bara ekar. Jag känner inget. Jag känner mig bara tom. Jag vill ha min pojkvän, och ja jag vet att han kommer snart, men jag vill ha honom här Nu! Jag saknar honom så mycket, jag saknar min familj och jag saknar mina kompisar! Jag saknar att åka ner på stan, ta en fika, gå en sväng, ta en kvällspromenad på 2 timmar med Caroline, med Anida, med Linda eller en kortare med Dario. Jag saknar mina fredagar med Idol och Dario. Jag saknar att se honom, le med honom. Jag saknar mina pratstunder med alla kompisar, allt från himmel till jord. Jag saknar att kommer ner från mitt rum och se mamma dricka kaffe i köket. Ja, jag kan fortsätta rätt länge...Jag saknar de så mycket. Jag har nog låtit bli att tänka på längtan på ett tag för att dämpa det. Jag brukar inte längta så jätte mycket. Men ikväll kom det alltså bara "poff". Tur att man har vänner som Sara och Sofia här då som får en på både bättre och gladare humör :)

Jag är rätt trött i kroppen idag med. Jag sprang igår, inte lika länge som jag brukar, men jag sprang 20 minuter för att börja lite försiktigt efter uppehållet. Nivån är dock bra, men idag höjde jag nivån några steg och det funkade riktigt bra. Sedan körde jag några maskiner som tränar samma muskler som när jag springer vilket resulterar i lite mer trötthet i benen och lite värk i skinkorna, haha. Men det känns ändå bra. I låren är det dock värst..Tur att jag stretchar bra. Har förresten gjort massa sit-ups igår och idag med, nu är det full rulle igen som gäller och jag är motiverad med :) Skulle vara roligt att köra lite boxning dock, Thaiboxning. Jag gick på det under 2:an och 3;an och när jag kommer hem till Svea i höst, beroende på hur planerna ser ut, så ska jag anmäla mig på gym och/eller thaiboxningen och komma igång ordentligt. Jag älskar ju att träna. Men inte på fredagkvällar, då vill jag ha fredagsmys! Men på fredag eftermiddag eller innan klockan 7 kan man ju träna :D

Nu får det nog vara dags att sova, jag ska drömma om Dario, det har jag bestämt, töntigt jag vet haha. Men jag vill bara träffa honom och det närmsta jag kan komma det just nu är i drömmarna så det får det bli. Jag är by the way rätt bra på att komma ihåg mina drömmar. De som känner mig vet att jag kan berätta låånga drömmar och exakt vad som hände. Jag kommer ihåg drömmar från min barndom och kan ibland inse att jag drömmer, när det är föör bra, haha. Innan jag hade småsyskon drömde jag att jag fick det och var överlycklig, men insåg att något inte stog riktigt rätt till ;)

Sovgott i alla fall gott folk, för det ska jag :)




image18
<3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Blogg.se strulade för mig igår kväll igen. Gjorde det för dig? Det gick segt att skicka iväg kommentarer eller så gick det inte alls. Det var inte ens någon idé att prova att uppdatera bloggen med ett nytt inlägg.

Postat av: Anida

saknar dig massor..

2008-01-15 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback