Jätte läskig dröm!

Har ju glömt o skriva av mig om min hemska dröm som jag hade för någon natt sedan. Nu är det inte så att jag minns lika mycket av den drömmen som jag brukar minnas (brukar kunna berätta i typ 10 minuter)..Men i alla fall. Det tydligaste jag kommer ihåg är att jag möter pappa i huset (på en kväll), typ som att jag kommer ner från övervåningen eller så. Jag ser att han ser helt skrämd ut, och tro mig, det ser man sällan på min pappa. Han tittar ut genom de stora glasfönstrena och berättar skrämt men tydligt att han tidigare, jag minns inte om det var under samma kväll eller en annan, sett ett stort spöke flyga genom den lilla trädgården och att han nyss såg det igen. Då pratar vi inte om lilla spöket Laban utan snarare om något stort väsen som för ljud, lyser upp mörkret och för sig snabbt. Jag får kalla kårar i hela kroppen bara jag tänker på det.
Detta är det jag minns, resten av drömmen är luddig men jag vet att det var flera saker som handlade om just spöken och att vi försökte fly..och att jag vaknade upp och var jätte rädd. Jag hann inte bli rädd för att ligga i mörkret innan jag somnade om men jag var jätte rädd i drömmen. Det var känslorna av total maktlöshet: det går inte att gömma sig, inte försvara sig och inte fly..usch! Jag somnade dock om och fick bättre drömmar istället för att vakna med ett obehagligt baggage på hjärtat, men ja ruggigt var det!

Någon annan som drömt något liknande?

Bild nummer två påminner mig väldigt mycket om vad det var vi såg, utan lila revben då haha, ne men samma typ av form och så...usch kommer ju inte kunna sova!

Men jaa, jag hoppas på en fridfull natt!


image29image31

Kommentarer
Postat av: Sara

Men usch låter ju inte allt för trevligt :/ Beror kanske på alla spökprogram vi tittar på:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback