I skidbacken!

Nu har jag åkt med Åsa, en härlig tjej från skolan i Sverige, och hennes faster+familj till Windham i USA. Här har vi åkt skidor så vaderna värker och skinkorna tinar upp! Ne men det har varit hur roligt som helst. Jag har ju inte träffat Åsa sedan juni typ och så är vi båda här i USA nu, det känns väldigt underligt men roligt!
Det var ett bra tag sedan jag åkte skidor men jag tar mig ner för backarna utan att köra in i skogen, det går riktigt bra faktiskt och det är roligt. Vi har kört på båda två så det susar om oss ;)

Jag vet inte riktigt vad som har hänt mer sen sist. Jag var och fikade med Sara, en svensk au pair, på Starbucks i torsdags, det var trevligt och därefter bar det av till gymmet där jag sedan bastade med Tatiana, en au pair från Ecuador, det var jätte roligt. Sedan blev det jobb på fredagen och därefter blev jag upphämtad av Åsa och det bar av till backarna!

Igår, lördag, var vi på bio på kvällen. Vi såg Sweeney Todd med Johnny Depp. Det var en väldigt annorlunda film men sevärd, men man ska dock inte vara känslig för blod och sånt, hehe! Man fick höra Johnny sjunga, vilket inte var alls fel!
Någon som har sett den filmen? Vad tyckte ni?

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback