En gång till

Nu kommer ytterligare ett inlägg, men jag vill inte blanda vardag med sorg..inte när det gäller att någon har lämnat livet.
I alla fall så har min laptop segat sig lite idag och därför är inläggen lite täta, men jag ville skriva om Heat förut, men jaa, det gick inte.

Idag har det inte hänt så mycket. Har jobbat, gick mycket bra. Sedan har jag pratat med the one på Skype vilket var Lovely! Long time no see!!

Därefter blev det lite middag med familjen och sedan tittade jag färdigt på The Holiday. Ja jag var en sväng på gallerian och gjorde nyttigt av med lite pengar igår ;) Bland annat köpte jag The Holiday ( <3 ) och Good Luck Chuck. Kände att jag behövde två bra filmer, det är ju billigt här med för er som inte hört det tidigare! Jag köpte även en skjortklänning (typ), en vanlig klänning samt en parfym, nu slår jag till på stort haha. Njee inte direkt om man tänker på vad jag kan shoppa ;) Men jag sparar ju nu när D kommer. By the way så är det en vecka kvar. Eller ja, svensk tid, min kväll är ju inte slut men imorgon om en vecka, jaa, då kommer han!! Ne ska inte babbla mer om det..väntar ivrigt på att tiden ska rusa men vara rolig ;)
Efter The Holiday blev det gymmet, mycket värt det med! Hade fått ett mail av en kvinna,Fran, som jobbar där. Hon berömde mig väldigt mycket för att jag tränar så bra ;) Ett liknande mail fick jag för någon vecka sedan av han som gav mig touren på gymmet, Justin. Verkar bra so far...haha, men det blir inte så mycket träning när D är här så jag får ju passa på nu :)

Förresten så börjar jag skolan här i USA imorn
, det ska bli intressant att läsa engelska med amerikaner (!) men det blir säkert roligt, om inte annat så lär jag ju mig ännu mer :)

Ha det fint, nu ska jag sova

Sovgott
image35

I do miss my brown hair..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg bakgrund du har!

Postat av: Sara

hoppas det går bra i skolan idag :D
Kan vi inte ringas lite ikväll på msn?
PUSS!

2008-01-23 @ 15:17:40
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback