Delfiner och en man som älskar mus!

Vaknade sent idag, skönt att sova ut! Lite konstiga drömmar. Det sista jag minns är att det var en delfin i vattnet som såg ut som en haj typ, men delfinen själv hävdade att han var en delfin..men jag tyckte det var läskigt och simmade ut ur bassängen och upp på land, typ golv..? Ja, så kan det vara..

Har pratat med Dario idag, det var skönt. En bra start på dagen, även härligt att se honom <3 Men jag räknar inte dagar än, det är ju över två veckor tills han kommer..tusan vad jag längtar! Men snart kommer jag inte kunna hålla mig längre, hihi!
Vi kollade på detta klipp med, jag skickade det till honom, så roligt!

Frågeställaren - Är du man eller mus?

Mannen - Jag är man som älskar mus

roligt klipp i alla fall




Nu blir det gymmet!

Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHA, det klippet är askul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback