Dagen är kommen

Ja nu sitter jag här, måndag den 7:e januari. Jag har vinkat av mina föräldrar på flygplatsen efter lite middag. Det var trevligt att få äta tillsammans och så innan de åkte. Det var mycket "lättare" än vad jag trodde. Jag trodde jag skulle bli jätte ledsen och må dåligt. Klart, jag hoppar inte direkt av glädje men jag är glad. Glad över att vi har haft det så roligt och trevligt i 10 dagar. Det har varit så härligt att få träffa dem, få känna sig som hemma, på ett hotell. Jag känner att jag är full av energi som kommer vara länge!

Jag har duschat, härligt. Jag älskar mitt shampoo och balsam, Pureology, dyrt, men mycket bra effekter!

Jag har krypit i min säng med en skål skurna och skalade äpplen, riktigt smaskigt. Tyvärr blev det ingen träning idag i och med att jag kom hem vid 21.00, och gymmet stänger vid 22.00 och jag hade inga kläder med mig. Men jag sörjer inte, för imorgon är det dags och jag är laddad!
Ligger och kollar på ett läskigt program om onormala händelser i folks hus, spöken eller vad man vill kalla det. Det är både intressant och läskigt. Tror ni på andar, demoner, spöken osv?

Ne, nu ska jag släcka lampan och sova, det ska bli så skönt! Sov så gott



image15

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska dem resa?

Postat av: Sara

YES :P haha You know me ;D

2008-01-09 @ 01:12:03
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback