Årets lista,

Okej att den kommer första dagen på 2008, men alla vet att det handlar om 2007 ;)

Årets tv-serie:
Grey's anatomy, en gång i tiden älskade jag O.C, men det försvann. Grey's kan få mig på otroligt bra humör eller få mig att vara ledsen för något som inte ens är verkligt. Men är det inte härligt att få drömma sig in i något som man sedan kan vakna ur? Den är beroendeframkallande..

Årets pryl: Garanterat min bärbara dator, den är min "bästa vän", i alla fall när det kommer till USA, det är så härligt att få sätta sig vid datorn efter en lång dag och dela tankarna med resten av världen, det var tomt i USA innan min laptop anlände!

Årets plagg: Mina nya jeans som jag köpte i NYC, är förälskad även om de inhandlades den sista dagen på året!

Årets accessoar: Min ring som jag fick av min pojkvän. Utan den känns det att något saknas!

Årets ha-begär: Ständigt sökande efter klockrena låtar, jag njuter verkligen av härliga låtar och vill alltid ha fler!

Årets stad: New York, lätt val!! Men det är något speciellt med Barcelona..

Årets bok: "Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak" av Pigge Werkelin, i det mörkaste rummet glimmar ett starkt ljus, så känner jag efter att ha läst den.

Årets panik: Vad händer i världen??

Årets sajt: Ärligt talat finns det lite för många sajter nu, blir ju svårt att hålla reda på allt, haha. Men jag gillar blogg.se för det finns så mycket att ta del av!

Årets film:
Oj vad svårt. Men jag säger nog The Notebook, även om alla sett den innan mig och den inte är ny för 2007 (vad jag vet?)

Årets tabbe: Måste varit detta, även om det kanske inte skedde i år så såg jag detta i år

 
http://www.youtube.com/watch?v=0JiWFz36C6w


Årets svek: Ibland blir vi sårade, men jag försöker se framåt och ta nya tag istället för att leva i gårdagen..

Årets skratt: När jag och min pojkvän kom hem från studenten, på natten, vad vi skrattade! Det gjorde vi i säkert 30 minuter med lite andningspauser, varför tar vi en annan gång, men oj vad roligt vi hade!

Årets nykomling: Jag har två, den ena är Sara (Sizzle) vad vore USA utan dig? Den andra är Linda, härlig tjej från jobbet i somras, det sa bara klick

Bästa parfymen: Mexx, Pure Life

Bästa shoppingen: Jag är inte så svårflörtad när det gäller shopping, ibland är det ju omöjligt, men för det mesta går det som en dans! Finns för många affärer som bör nämnas men H&M finns alltid där för en ;)

Bästa resa: Resan till USA, inget jag ångrar, men en väldigt speciell resa som fortfarande pågår..

Bästa uttryck: "Life isn´t the amount of breaths you take it?s the moments that take your breath away"

Bästa kommentaren: "Om jag kommer in, ehh, jag kommer knappt ut!" Skönaste uttrycket från Parlamentets Björn Gustavsson

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc

Årets artist/grupp: The Goo Goo Dolls, många nya riktigt bra låtar!

Årets låt: Timbaland feat One Republic - Apologize

Fem saker som förgyllde mitt 2007:
Studenten juni 2007
Balen 2007
Besök från mina föräldrar i USA, vilken känsla!
Alla nya härliga personer som man har träffat
Alla härliga minnen med min pojkvän, jag har tappat räkningen för länge sedan.
Det stöd jag fick när saker gick snett till en början i USA, det är jag otroligt tacksam över!
Roliga stunder på jobbet i somras

Alla som förgyller min vardag.


Nu ska jag sova, imorgon är ju med en dag, nämligen den andra dagen på året :P
Sovgott

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh är jag din rookie i år? :D Du är min!

"På, på den?" :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback