That's it

Kom hem från gymmet för en stund sedan. Seg start när man varit borta en längre tid. Jag har inte haft en stund ledig på nästan en månad men nu är jag igång igen så det känns bra.
Är även glad över att det är onsdag imorgon. Tiden rullar på och det är roligt när man har saker att se fram emot. Detta händer denna vecka:

Onsdag:

* Jobba
* Skola från 18.00-20.45 ( alltid intressant och uppiggande trots tiden!)

Torsdag:

* Jobba
* Åka och träna mellan 18-20
* Lön ;)
* Kolla på någon film eller serie och bara krypa ner tidigt under täcket

Fredag:

* Jobba
* Träffa Åsa (fotbollskompis från 4:e klass och klasskompis på gymnasiet som är i USA) och ha besök över helgen, mycket roligt!!

Vad som händer mer sedan vet jag inte riktigt. Det låter kanske lite enformigt att skriva jobba och det kan verka tråkigt. Men jag säger det, jag har knappt en lugn stund under dagen men ändå är dagarna väldigt roliga. Det blir knappast sämre av hur man hör de små kottarna försöka läsa och mummlar då på ett språk jag aldrig hört förut. Eller när de kommer och vill kramas lite eller sitta i famnen, de är söta de små liven :)
Snart är det även Mars, det gillar jag skarpt. Då är det 7 månaders firande som gäller och säkert en hel del annat. Men Mars får vänta lite till tror jag. Jag har ju redan börjat planera för fullt tills när jag kommer hem. Måste vila tankarna känner jag, men det är så roligt att planera eller drömma kanske är det rätta ordet..Känner någon igen sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback