sommar + vänskap + kärlek och familj !

Jag fick en känsla just nyss. Svensk sommar. Svensk vår. Sitta ute hela kvällen, först grilla och ä ta i trevligt sällskap för att sedan sitta uppe hela natten och spela kort tills solen går upp. Vakna och ligga i solen under dagen och le åt alla minnen man har.
Jag saknar landet, jag saknar mitt rum, min säng och min lavalampa. Jag saknar att vakna på morgonkvisten på en lördag under sommaren och känna, idag är det en bra dag! Eller att vakna innan klockan 07.00 på vintern och inse att det faktiskt är lördag och du har massor roligt som väntar. Jag saknar att titta på alla möjliga filmer på söndagskvällarna med mamma och ta en kvällsmacka och känna att vi har det så bra och mysigt.

Jag saknar er mina nära och kära och jag längtar tills vi ses igen.


Ganska stor kontrast mellan inläggen, men det var ju lite Lars Winnerbäck och sommarkänslan som påbörjade det hela.

Godnatt och sovgott :)

image53


Kommentarer
Postat av: Nina

åh, är det sant? Au pair i New York? Gud vad kul :D Det har varit en dröm för mig sedan länge, jag ska definitivt börja läsa din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback