NYC


Så var helgen över och måndagen likaså. Jag har varit i New York från lördagkväll i stort sett och har haft det riktigt trevligt med min far och hans fru. Alltid roligt med besök!

En ny vecka har alltså börjat även om det inte känns så. För en vecka sedan var jag jätte ledsen eftersom jag sagt hejdå till Dario på flygplatsen, usch, det var verkligen jobbigt. Men nu så här en vecka efter är rutinen tillbaka och tiden går lika fort som vanligt = bra tecken!

Ser fram emot denna vecka och även nästa osv, känns som att vi kommer ett steg närmare våren och sommaren för varje dag. Idag var det 16'C ute, det ni! Man behövde ju knappt jackan..? Normalt i februari?

En del shopping denna helt, kanske lägger upp lite bilder i veckan. Imorgon blir det dock en del plugg, ska putsa färdigt på min essay tills på onsdag. Ser fram emot det, dels för att det är intressant och lärorikt att skriva och för att sedan är den första av fyra uppsatser avklarade :)


image51

ibland saknar jag denna plats, det fanns rum för så många tankar..men en plats är inte samma sak när man inte trivs med sin omgivning..plus att nu bor jag 30 minuter från stranden, lär ju vara minst lika fina solnedgångar där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback