Inte riktigt än!



Nu har jag fått mig en skön och härlig sovmorgon. Inte har jag vaknat 35 gånger av att barnen gråter eller liknande, en skön lördagsmorgon helt enkelt!

Hade enormt sockersug imorse, kan inte förstå riktigt varför, har inte precis ätit massa godis, men det berodde nog på att jag var hungrig och finns det något mer som lockar då än något som stillar behovet snabbt?

Nu är dock den lugna morgonen över, duschen (låång!) är avklarad och frukosten äten. Nu behöver jag plugga. Skriva uppsats, men ack vad jag inte känner för det, då blir det ju dessutom bara ordbajs, det kommer man ingen vart med...
Min far och hans fru kommer till USA idag för att hälsa på mig och jag är helt sprallig! Huvudet värker, var nog hungrig för länge, så det blir inte precis bättre. Jag har alltså helt rätt att ta och titta på ett Grey's anatomy avsnitt och sen sätta igån på riktigt, eller hur ;) ?

Senare idag ska jag åka in til NYC, men jag lovar, jag ska plugga. Var ju bara 8 månader sen man gjorde det sist typ :P

Hoppas lördagkvällen i Sverige har börjat trevligt!

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback