Grey's anatomy mister en vän?

Var bara tvungen att skriva om Katherine Heigl. Jag gillar Grey's anatomy och hennes roll där. Har även sett hennes senaste två filmer, Knocked up och 27 dresses. Men nu blir det lite Mischa Barton varning tycker jag när hon går ut och säger att hon inte vill slutföra kontraktet med Grey's. Jag kan förstå att man som skådespelare inte alltid vill kopplas ihop med en roll i en serie även 10 år efter seriens start. Men är det inte ganska tråkigt att man hoppar av bara för att man vill vara med i fler filmer? Kolla bara hur O.C föll efter att Mischa slutade , även om det blev lite deppigt innan det med, men hon själv har knappast medverkat i massa filmer efter det. När man börjar spela in en serie öppnar det ju stora möjligheter och chanser, men ibland känns det som att man sabbar dem lite när man bara slutar för att man vill medverka i fler filmer. Chanserna kanske blir större av att man ändå spelar i serien för då håller man sig om inte annat alltid "känd" och man marknadsför sig själv. Hur mycket nyheter hör vi om Mischa Barton om dagarna annars? Det senaste och enda jag hört sedan O.C var att hon kört rattfull eller drogpåverkad typ..minns inte riktigt, men ja, mer än så har inte jag hört. Kanske finns andra som hört mer.

Men ja, jag är knappast någon expert på kändislivet och vad som är bäst för en skådespelerska..men jag vill gärna ha kvar Katherine i Grey's..!

image56

Godnatt på riktigt denna gång!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: LYX för dig säger jag bara, fyfan va nice :D shoppa loss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback