En kväll spenderad med en telefon ;)

Denna dag har gått upp och ned. Har varit både glad och ledsen men jag tror att jag kan återhämta mig efter att Dario har åkt. Så kände jag inte igår.. :P

Dagen har bestått av mycket prat med min kära mamma. Vi chattade först på Skype och sedan pratade vi i typ 1,5 timme vilket var skönt. Sedan vid 5 pratade jag med älsklingen med vilket var skönt men ändå lite jobbigt att helt plötsligt se honom via datorn istället för intill mig, men jag får bita ihop o se framåt. Därefter hade jag lite telefonpaus och tog det lugnt, lekte lite med barnen och åt tillsammans med familjen vilket var trevligt. Sedan vid 21.00 så ringde Line, en kompis från där jag bodde förut och vi började prata på precis som om stog mitt emot varandra och samtalet varade i över två timmar, snacka om härligt! Det var verkligen hur roligt och skönt som helst att prata med henne om allt mellan himmel och jord! Jag känner mig jätte glad innombords och går och lägger mig med ett leende på läpparna. Nu är det framåt som gäller, och från och med imorn blir det riktiga mål att sätta upp, planering och organisering, det är jag bra på med och jag gillar det så det blir väl perfekt!

Imorgon ska jag börja med att lista upp veckans händelser, det är alltid roligt att pricka av saker ;)

nu ska jag sova, garanterat drömma om Dario, någon som vill slå vad om att jag kommer drömma om honom?

Godnatt på er :)



Line :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback