<3


Så har tiden redan rusat iväg. Det är tisdag morgon här i USA och min pojkvän Dario har åkt hem. Jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Tyvärr missade vi en dag tillsammans eftersom hans flyg från Paris blev inställt pga att fransmännen förstörde något när de lastade väskorna, hur bra är man då seriöst? Men ja,  vi vet väl inte hela historien men typiskt var det i alla fall!
Till slut kom han hit, jag fick guida honom från JFK Airport eftersom jag inte kunde komma och hämta honom dagen efter. Jag kunde endast hämta honom från tågstationen och när jag begav mig till den på torsdagseftermiddagen när Dario hade ringt så pirrade det i magen något helt otroligt! Fattar ni, jag hade inte sett min pojkvän på nästan 6 månader och nu var jag på väg!! Det var helt otroligt underbart!

Från den torsdagen har vi haft 11 underbara dagar. De dagarna har vi spenderat med att vara i NYC tre dagar, varit på NBA ( basket!), varit på bio, kollat på film, varit på gallerian och bara haft det riktigt mysigt. Han har även varit med under dagarna och lekt med barnen. Från klockan 13.00 sover tvillingarna och femåringen är i skolan så vi har fått mycket tid för varandra. Det har varit så härligt att bara få träffa honom, äta lunch tillsammans, äta Chinamat på kvällarna och titta på Shrek eller basket. Att åka tåg till och från New York City har med varit härligt. Många intressanta samtalsämnen och se vem som kan komma på flest kändisar eller ställa kluriga frågor om varandra som tex. vilket märke jag har på min cykel osv..haha.

Det känns inte som jag kan beskriva hur roligt jag/ vi har haft det..

Saknar honom redan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback