En skön kväll!

Efter att ha städat min lägenhet idag (jag har dammat, rensat ut skräp, vikt tvätt och sorterat kläder, dammsugit mm) så är det riktigt mysigt här nu. Det brukar det vara ofta men man känner sig lite harmonisk över att det inte finns massa jobb att göra.
Jag åkte och tränade vid kvart över sex, sprang, rodde och körde styrka. Sedan handlade jag lite på Hemköp. Blev överlycklig över att de hade mina favoritäpplen idag. Fuji äpplen som jag alltid åt i USA. Dessa i Sverige är inte så besprutade men smaken är densamma, Mums!
Jag köpte mig även skumtomtar och mörk choklad!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp och jobba från 8-15 imorgon på föräldrakooperativet. Helgen blir det jobb med, men det blir bra ;)

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Sara

heeej! ja jag ringer dig lite nu å då men får inget svar.. men nu läste ja att mobilen är litte knäpp :P men du får ju ringa mig också..

Pusspusss

Postat av: Sara

nu fåru faktiskt lov att svara Jizzle ;P

Eller ringa mig :)

2008-12-10 @ 16:28:20
URL: http://mangsbos.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja eller hur =) jag sa ju inte precis att jag förbjuder dom att dricka mjölk om dom vill göra det =)? jaja, orka reta upp sig!



vilken fin blogg du har! dags för en uppdatering tycker jag nog =)



kram!

2009-01-11 @ 18:37:19
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback