Måndag igen :)

Godmorgon,

jag har väl inte precis vaknat men jag har kommit så långt som att ha avklarat frukosten, kollat mailen, kikat in i några bloggar och börjar känna att jag är redo att fortsätta dagen.
Denna helg har varit riktigt härlig. Men på något sätt började helgen redan i torsdags. Inte för att jag har varit ledig utan bara känslan tror jag..? I torsdags var jag, Dario och hans kusin Niksa ute på Platå, bland alla andra miljontals studenter och icke-studenter. Grymt bra musik spelades och vad vi dansade! Nästan konstant från att vi kom in, det var härlig stämning!
Värre dagen efter när man skulle upp och jobba, hade träningsverk i skinkorna (skjutsade Linda från jobbet på cykeln samma dag i världens uppförsbacke) och tårna värkte efter  partyskorna ;)

Helgen däremot har varit lugn vilket har varit skönt. Jag har umgåtts en del med Dario, bakat till bröllopet med mamma och möblerat om i min lägenhet (själv!!). Jag är såå stolt över hur det ser ut nu, det enda som fattas är det riktiga tyget till soffan. Sen sitter allt som det ska. Riktigt hemtrevligt är det med.

Nu ska jag ta mig en dusch, ge mig ut på stan och förbereda inför denna vecka :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback