Hälsningsfras á 23.00??

Hejhej? Eller ja, vad säger man när klockan snart är 23.00 och man ska släcka lampan? Godkväll eller Godnatt kanske vore bättre?

Just nu är jag i Norrköping, närmare sagt Kolmården/Krokek där min far, hans fru och deras 2 söner Axel och Carl bor. Jag tog tåget vid 4, fick skjuts av mamma till resecentrum (skitväder!!) och på den vägen är det. Här har eftermiddagen och kvällen spenderars och det har varit riktigt trevligt. Imorgon är det jag som går upp klockan 7 (ojoj, ångest!) och har pojkarna hela dagen :) Det ska bli riktigt roligt, men kan tänka mig att de kommer vilja busa en del. Men ja, jag är ju van vid 3 barn, tvätt, disk och allt möjligt på en gång från USA så detta blir nog riktigt roligt bara, plus att det är inte så ofta jag är ensam med mina bröder, sån tid uppskattar jag.

Jag hämtade min klänning idag till bröllopet på lördag, börjar kännas att det är dags. För de som ej vet är det min kära syster Lisa som gifter sig och jag ska vara tärna :) Det känns pirrigt, roligt och spännande!

Nee, om man skulle lösa lite Sudoku och försöka få ögonen att stängas, har haft svårt att sova nu flera dagar..?



Kommentarer
Postat av: Sara

saknar dig!!! När ska vi boka telefondejt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback