En onsdag som denna


Vilken dag!

Har farit runt som ena toka, fixat CV, sökt jobb, varit på väg att prova min klänning till bröllopet men tantan var icke klar. Blir imorgon. Jobbat, träffat Darre och hejjat på hans kusse Niksa, han verkar snäll. Är och hälsar på 2 veckor från Bosnien. Det är roligt. Sedan har jag jobbat från 15-20, roligt pass faktiskt. Därefter fikat och pratat i timmar med underbara Anida.

Har fullt upp, inte en minut att grubbla över, skönt som omväxling! Inte konstigt att man är trött dock. Sovmorgon it is!

 Imorgon får jag träffa världens absolut bästaste Darre,och gissa vad?????
 Idag/Imorgon, den 14:e Augusti firar vi 4 år!! Det ni ;)

får nog ta och lägga upp lite uppdaterade bilder på oss ;)

Hade en förhoppning om samtal med Sizzleidoodle, men den som väntar på något gott... :D Snaart så gäller det.

Förresten så börjar jag undra vad jag pratar för språk, och omgivningen med. Svenska ord som ej existerar (direktöversatta från engelska) svenska ord blandade med engelska  ord samt värmländska ord. Normalt? Får nog gräva ner mig, haha!




4 underbara år <3





I miss you   <3

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS på dagen :) Va gjorde ni?

Msn imorrn? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback