Why?

image124



Vissa dagar tänker jag mer än andra. Och jag har många gånger funderat på varför jag åkte till USA. För tiden innan, den sista månaden framförallt, men även innan studenten så hade jag i stort sätt ingen aning om att jag skulle åka. Jag fattade det aldrig, tog det aldrig på allvar och trodde nog att jag skulle komma hem efter en dag. Det handlar inte om att jag ångrar att jag åkte eller så för det gör jag verkligen inte. Men nu har jag insett varför jag åkte. Jag vet precis, och svaret förvånar mig inte. "Ibland pratar folk för högt och för mycket, det är i alla fall en sak som är säker!"

"Trying hard not to hear but they talk so loud "

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kanske är dum men jag fattar inte :$

2008-04-08 @ 14:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback