Skola


Hejhej!

Jag har precis kommit hem från skolan nu, kvällskursen. English 121, säger inte så mycket? Nej, jag tänkte väl det. I alla fall så läser jag engelska, uppsatsskrivning med amerikaner. Dvs, det är ingen engelska för nybörjare utan lite mer en utmaning. Det är väldigt roligt men det känns ibland som att man har lite för lite tid på sig. Det är inte så att vi sitter och skriver 15 sidors uppsatser utan vi ska skriva 4, och vi har radavstånd på typ 2.0 och så behöver det inte vara allt för långt. Det är inte precis fakta de bygger på utan mer hur man skriver. Intressant i alla fall. Jag som var magsjuk förra veckan har dock en liten läxa nu, som jag valde att göra frivilligt och jag tänkte göra den nu.
Så nu pyser jag iväg en stund så får vi se om jag återkommer sen ;)

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback