Lördagkväll

Sitter här och surfar på datorn. Jag jobbar men barnen sover. Dagen i sig har varit pendlande. Har varit på rätt negativt humör om jag ska vara ärlig. Vet inte riktigt varför, men jag vaknade på fel sida och det höll i sig av att jag inte stimulerades av något. Jag åkte till gymmet vid fyra efter att ha jobbat några timmar..Där kämpade jag på minsann och tkvinnan som tävlar med mig var där idag med, inte illa ;) men vi körde inte samtidigt i alla fall. Det blev lite bastu efteråt med, sköönt! Sedan rusade jag till bilen i hopp om att jag skulle hinna till aff'ären och köpa vindruvor och nyttig kinamat, men så hade jag ju plonkan hemma och det var surt. Körde hem, men då skulle jag börja vid 20 över 7 istället för halv 7 så då blidde det inget, men sen åkte inte hostparents hemifrån förän vid tio i så jag skulle ha hunnit! Men ja, det blir inte alltid som man tänkt sig. Men jag gillar mina hostpäron så det gjorde inte så mycket, men var bra sugen på vindruvor och kinamat efter en surig dag. Men ja, det fanns ju ett par vindruvor kvar hemma och så tog jag mig melon, så jag överlevde, Yogurth med frysta fast uppvärmda blåbär och hallon fick bli ersättare för kinamaten, fanns inte så mycket annat i huset att jubla över. Eller ja, jag har ju slutat med kolhydrater i stort sätt, jag försöker skära ner på det för att sedan klara mig utan så pasta fanns det gott om, även potatismos osv, men det skippade jag. Sallad har jag ätit flera gånger denna vecka så jag var inte så sugen på det..

Men kvällen var rolig, jag badade barnen vilket ledde till många skratt och Nicholas skrattade så han vart helt röd i ansiktet, haha, jag gjorde ett antar roliga miner, snarkade jätte högt och det skrattar de alltid åt. Nicholas slängde vatten i ansiktet på sig själv och låtsades att han skulle försöka blöta håret, haha. Lättroade är dom allt. Men det var roligt :)
Sedan var det lite isglass och yogurth och sedan sängdags. Efter att alla tre knattarna somnat och någon timme in på deras sömn så vaknar Nicholas och gråter, han är genomsvett och blundar typ med ögonen. Detta händer honom lite då och då, han gråter och är rädd, men han sover. Han minns det aldrig på morgonen och är alltså inte medveten om vad som pågår, lite intressant ändå. Men ja, han satt typ i mitt knä och snyftade och det ryckte lite i kroppen på honom så jag förstod att han sov och drömde samtidigt som han snyftade stackarn..men det gick över och han "somnade om".

Nu ska jag nog sova tror jag, känner mig nöjd med dagen till slut. Men jag längtar verkligen efter D. Sjukt att man kan tycka så mycket om någon. Idag har det helt enkelt varit en dag som har varit svår utan honom..det ligger nog där i varför jag varit putt. Men det tar ju ett tag och inse det ibland bara..men ja, snart är vi tillsammans igen<3

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback