Fredagskvällen


Denna härliga fredag som passerade spenderade jag med att träffa Sizzle i the City! Det blev förrätt, varmrätt och efterrätt, riktigt gott och jag var verkligen jätte mätt efteråt! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och det runt omkring(?). Det var väldigt trevligt. Inte minst när vi var på damernas och jag visar hur magen "plattar ut sig" om man gör en viss ställning. Så kom vi in på att det kanske finns kameror så då börjar jag vinka till alla kameror (jag ser inga men vinkar runt) och då öppnas dörren in till damernas och vi båda flamsar iväg in i varsit bås och försöker kväva skratten och gömma oss. Riktigt skoj!

Tåget hem var skapligt segt och mitt stod dessutom stilla i 35 minuter pga rälsarbeten typ. Kom hem vid halv 2 på natten, men efter en trevlig kväll gjorde det inte så mycket.image122

Min outfit:

Klänning: Charlotte Russe
Kofta: Gina Tricot
Linne: Esprit
Leggins: Charlotte Russe

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra val av kläder och inköpsställen ;)

2008-04-08 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback