Fransk manikyr, eller helt enkelt misslyckade naglar?

Sitter och funderar på vad jag ska packa inför helgens helgkurs :P Det är ju bara två dagar, eller ja, tre kanske. Men jag är verkligen urdålig på att packa. Måste alltid ha med mig ett par alternativ, eller snarare 28 alternativ ? Jag vet inte varför, men troligtvis för att jag inte vill ångra mig. Och ändå är inte jag personen som lägger ner timmar på att välja vad jag ska ha på mig. Men jag vill gärna ha lite att välja emellan om jag säger så.

Har haft en bra dag. Men blev rätt sur när jag gjorde manikyr på gallerian och den blev skitdålig, inte nog med att hon inte målade enligt nageln, dvs, den vita randen är smalara/tunnare eller vad man ska kalla det så man ser att längden inte går ihop. Dvs, det vita täcker inte mina naglars längd! Sedan så satt jag under en fläckt i typ 10 minuter för att sedan 1 minut därefter upptäcka att jag på 1 minut har förstört 3 naglar, så mycket får man för att ge dricks och vara trevlig och sitta och torka naglarna..nee usch!

Men ja, nu ska jag väl försöka packa eller nått :P

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback