ensam men omringad


Är det inte konstigt på ett sätt hur man kan känna sig så ensam när man befinner sig på en plats där det kryllar av människor? Men jag måste säga att jag har haft den känslan ett par gånger. Det är som att jag går runt, söker efter någon, som ska se mig. Jag har inte den blekaste aning om varför egentligen. Eller jo det har jag kanske, haha. Jag önskar bara att jag hade en vän att till. Promenera och använda mina fötter. Eller nu, ta bilen 5 minuter och knacka på dörren :) Men jag antar att det är så det är i USA. Det är bil, bostadsområden 30 minuter ifrån varandra som gäller. Inga små mysiga storstäder dit man promenerar på kvällen för att sitta på ett café och surpla på varm choklad och analysera de passerande människorna. Och säkert finns det många platser i USA där du kan göra just detta, men inte där jag bor! Och det är trist, väldigt trist.

Men ja, nog om depp nu haha. Imorgon gäller det! Imorgon är det Sizzle som gäller, hela veckan har jag längtat och vad fort det har gått. Det är fredag imorgon! Jag Älskar fredagar. Då börjar helgen och det gillar vi :)

image127


"Don't fall just be who you are It's all that we need in our lives"

Kommentarer
Postat av: Sara

OYES! Vi älskar fredagar! O vi är så snygga på den där bilden ;)hoho. Ses imorrrn Längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback