En sak ur världen, två återstår!

Sådär, nu har jag skickat in mina uppsatser som vi skulle göra i samband med den helgkurs vi läste. Man hade 6 veckor på sig men jag behövde verkligen få det gjort NU av några orsaker. Så, men nu är det avklarat och ett problem mindre tynger mig. Nu är det bara att skriva den sista uppsatsen till den uppsatskurs jag läser och få hennes underskrift så jag kan skicka in mina flygbiljettspapper. Stressigt känns det dock! Men uppsatsen behöver inte vara klar denna vecka! Papprena skickas in på onsdag dock, eller tordsdag så det är ingen jätte stor grej heller, för de ska vara inne före den 7:e och det är inte förän onsdag nästa vecka, men ja. Så fort som möjligt!

Men ja, nu blir det middag och därefter gymmet. Ikväll bjuds det på nötter och eventuellt vindruvor som sagt, av mig själv. Vilken bra dejt :P haha.

Vi hörs
image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback