En kuul helg!

Denna helg får nog förstaplacering. Jag minns väl knappt hur jag har spenderat de senaste helgerna vilket ändå tyder på att man kanske inte har gjort något märkvärdigt. Men denna helg som spenderades hos Sara var riktigt trevlig, rolig och allmänt mysig. Det blev shopping, utflykter, bio och utemiddag, härligt! Det är skönt att bara komma bort från huset lite och bara få umgås med någon som känner en.

Veckan har börjat bra. Jag är ju helt klistrad framför One Tree Hill ( har boxarna nu) och ibland vill jag verkligen leva i serien, haha! Vissa stunder i alla fall. Eller ja, jag kanske skulle dra till med att jag helt enkelt saknar min svenska vardag där man kan träffa sina nära och kära när som typ. Men sen ska jag lägga till att när jag är hemma, så kommer jag sakna USA, grymt mycket. Men ja, det är ett tag kvar..men tiden rusar iväg!

Jag är just nu nykommen hem från veckans skola. Det var uppiggande och roligt som vanligt även fast det är en kvällskurs, har man en bra lärare som gör det intressant att lyssna och arbeta under nästan tre timmar en onsdagskväll, ja då kan man skatta sig lycklig, och det gör jag!

Men dagens höjdpunkt var att hämta posten för där fanns det ett paket till mig som innehöll Ekströms nyponsoppa och blåbärssoppa, en påse godis med allt från vingummi till Geishachoklad! Gissa om jag är lycklig!!

Nu ska jag burra ner mig i sängen, äta mitt godis och njuta av One Tree Hill. Imorgon har jag sovmorgon, det gör vi vågen för!

Puss och hej!

image128


image129







Kommentarer
Postat av: Sara

GEEEEEEEEEEEEEEISHA!!!
Spara en åt mig då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback