Den bästaste!

Hej hej!

Nu har jag värsta pirret i hela kroppen, är jätte sprallig och glad. Det har pågått sedan igårkväll. Jag åkte till gymmet och måste säga att jag fick mig ett rejält pass, inte överdrivet mer än vanligt men högre tempo när jag "klättrade", tävlade lite med en tjej intill, eller ja, hon körde på fast med en annan "övninng" eller vad man ska kalla det, samma maskin men olika nivåer hade vi. Så då blev jag peppad till att pumpa! Det var en tuff kamp! Därefter blev det sit-ups och stretch för att sedan köra maskiner. Min starka sida är inte armarna precis, haha, men det fick det bli igår och det gick bra. När jag kom hem var jag dock helt slut i kroppen. Orkade inte ens åka och köpa nötter som jag drömt om i flera dagar nu, illa! Armarna kändes som spagetti, överkokad spagetti hah!

Jag började klockan 8 idag, men vaknade pigg som tusan vid klockan 6, inte vanligt att jag vaknar alls på natten/morgonen, om inte tio minuter innan klockan ringer, men det var länge sedan nu. Men jag somnade om imorse och var rätt trött vid 8. Dagen har därefter gått fort, vi har lekt med Playdoo, byggt med lego, jag har varit The Ticklemonster, har målat Tigger (Tiger från Nalle Puh) och jag känner mig helnöjd. Vädret verkar även lätta upp, blå himmel, men en jäkla blåst!

Så har jag pratat med Caroline på msn idag, hon har kommit hem från Australien och resan i Asien. Finns det någon jag saknar av mina kompisar så är hon absolut den starkaste kandidaten. Det ska bli så roligt att träffas igen! Då ska vi göra alla de hyss vi missat! Ska börja göra en lista på hyss!
image143

Ser jag inte lite hemlighetsfull ut? Från Spanien 2006


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack för tipsen, ska spana in dom lite senare :D

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Joo, förra veckan var ännu bttre väder!

2008-04-29 @ 23:14:31
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: sanita

haha jo, och jag ser trög och vilse ut;P

2008-05-23 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback