Summer love

Sitter och lyssnar på Justin Timberlake - Summer love, rätt bra låt tycker jag :) Har den på mp3:n och brukar lyssna på den när jag tränar, den ger energi. På tal om namnet Justin så har jag fått min "privata tour" på gymmet idag av en kille som hette just Justin. Det var helt okej, de hade faktiskt en del maskiner som jag inte hade sett förut. Nu är väl inte jag den rätta att fråga om vad det finns för maskiner på ett gym. Har alltid sportat i grupp istället för att gymma, det har liksom inte varit min grej alla gånger. Nu däremot börjar jag gilla det skarpt och jag har verkligen kommit igång och är som en igel på rullbandet, nee fy iglar är ju äckliga, men jaa jag springer mycket på rullbandet. Maskinerna ska jag ta tag i ordentligt i veckan nu när jag vet hur allt fungerar med inloggning osv..Igår sprang jag för fullt, riktigt länge med. Kände mig som en guppande båt typ när jag gick av och tog riktning mot omklädningsrummet, haha..var helskumt att gå på vanligt, lite mjukare, underlag.

Det har även tillkommit en ny kategori på gymmet: De som tränar i jeans: det var en man som gick på rullbandet ett bra tag, men han gick liksom i jeans och en halv sunkig t-shirt. Är inte gym mer kända för raggningsplatser och att folk typ klär upp sig för att gå dit? I alla fall i vissa åldrar..?

Annars är det ju helt sjukt att det är en vecka kvar till julafton, både svensk och amerikansk och det knyter sig allt lite i magen på mig. Det är nu som jag verkligen saknar att vara hemma. Jag kom nyss på att jag saknar ett par lakan hemifrån..de fick jag av min pojkvän, de är såååå fina!!! Oh, nu vill jag krypa ner i min egen säng, med de lakanen..mina kuddar :D och min pojk..men jaa..lika bra och börja tänka på något annat för det tjänar inte så mycket att sakna. Här är jag och här kommer jag vara 8 månader till, det kommer att gå fort. Men innan jag byter ämne på riktigt måste jag bara säga att jag och min pojkvän har varit ihop i 3 år och 4 månader nu..Sånt får det att pirra i magen på mig :D

Jag saknar även katterna i det förra huset, för de som inte vet så har jag bytt familj en gång under min resa. Härligaste och mysigaste katterna, ena var värsta lurvig och kelig, den andra gosig och lättskrämd (!)..

Ne nu ska jag se på ett Grey's anatomy avsnitt, tur jag har lite amerikansk tv här så man får sina tv-kvällar som man har hemma.

Kan även uppmana folk att lyssna på The Goo Goo Dolls - Without you here, jätte bra låt!

Sovgott sen!




Kommentarer
Postat av: Emma

haha,vem tusan tränar i jeans??!!haha helknäppt ju. ha de så mysigt med greys. =)

Postat av: ElinAlexi

Hejsan! Vad roligt att du titta in :)
Jag är helt kär i min mobil, det är den bästa jag har haft. Nokia är helt klart bäst! :)

2007-12-18 @ 12:54:27
URL: http://dreamlandet.blogg.se/
Postat av: Evelina

oj det var då ett riktigt distansförhållande! vad gör du i USA?
ha en bra dag!

2007-12-18 @ 14:45:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback