Nu drar det ihop sig

Det har varit en bra och rolig idag. Tvillingarna är så roliga haha och femåringen full av energi, det är härligt. Ikväll har jag sett på Tila Tequila..vet inte om det sänds hemma i Sverige men ja det är typ som The Bachelor/Bachelorette..final idag.
Nu sitter jag och tittar på bilder på mig och D. Blir så glad men ändå så ledsen, saknar. Jag längtar så mycket tills jag får se honom på riktigt <3

Mina föräldrar kommer om en vecka och två dagar, det känns hels sjukt roligt! Jag har inte sett de på över 4 månader, det i sig är med helt sjukt!! Jag ser verkligen jätte mycket fram emot det, det ska bli underbart att få familjekramar, träffa tryggheten själv! Ladda upp med extra energi och jag kan inte beskriva hur det känns. Det känns så härligt, jag längtar verkligen!! Men redan nu är jag även så rädd för att säga hejdå. Jag har aldrig upplevt något värre i mitt liv än att säga hejdå till min pojkvän, därefter till mina föräldrar på flygplatsen. Men det får jag ta då. Men denna gång kommer det vara jag som blir lämnad, inte jag som åker. Men vi ses i April igen och därefter i Augusti, det kommer gå fort. Men ja, trygghet och familjekramar/kärlek, det är sånt man saknar som mest här borta.

Hoppas ni mår bra och får många kramar, jag får nöja mig med barnens kramar så länge, det är inte så dumt det heller. De är ju alltid så glada och vill gärna bara sitta i ens knä och mysa lite, det är härligt. Men ja, inget som en pojkvän eller en mamma :)

Sovgott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback