Några rader

Ett hjärta fyllt av kärlek
En kropp fylld av längtan
En brinnande själ som söker sin tvilling

En känsla som inte kan beskrivas
Ord som inte räcker till

Det är du och jag eller inget vi
Det är våra känslor eller inga känslor

En framtid som ligger i våra händer
En framtid som ännu är oklar

Du det bästa jag har
Dig vill jag alltid ha kvar


det finns bara en som du <3





Till en annan..(en vän)

Du sökte mig, jag stod bredvid
Jag sökte dig men du glömde mig
Du ropade på mig, jag viskade i ditt öra
Jag ropade på dig men fick inget svar
Jag var alltid där för dig men du försvann
Nu är du här men jag finns inte kvar


tråkigt men sant...men jag kanske kommer tillbaka..



Kommentarer
Postat av: Emma

fint. =) ha en mysig tredje advent!=)

Postat av: Linn

Tack! Det känns verkligen härligt när det är fler som inser att vi måste göra något åt det. Så tack! Det var verkligen glädje att läsa din komentar! =)

Postat av: Cassie

Va fina rader du skrivit! :)

Cassie

2007-12-16 @ 22:36:52
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback