Jag har en blogg??


Jag upptäckte i helgen att jag har en blogg! Fråga mig inte varför jag inte hade en aning om det för jag vet knappt själv. Jag tror jag skapade den för skojs skull en dag i januari 2006.. och sedan måste jag ha glömt bort den Totalt för jag har aldrig varit aktiv på denna, då borde jag minnas den! Det är allt jag vet..Jag hade verkligen Ingen aning om att jag hade en blogg så när jag väl skulle skapa mig en så fanns redan min adress och pang så hade jag hittat min blogg?! Men dock utan någon information eller några inlägg alls. Illa, haha!

Så vem är jag?

Av vissa kallas jag Jameson, och det var inte jag som kom på det namnet eller döpte mig själv till detutan detta "smeknamnet" fick jag i 9:an tror jag, om inte innan, av tre killar efter lite interna skämt, .. Och jaa, alla kopplar det med porrstjärnan Jenna Jameson, men jag är ingen porrskådis och jag har ärligt inte någon koll på Jenna Jameson mer än att jag har hört att det finns en porrstjärna som heter det. Jag kallas även Jenna eller Jen..vad jag heter kan ni nog lista ut. Jag kommer från Linköping, en mysig stad, men bor just nu i USA där jag lever loppan som au pair. Jag tar hand om en femårig pojke, busig och söt med starka viljor, och ett tvillingpar på två år, en flicka och en pojke som är hur gulliga som helst.

För övrigt är jag en positiv och glad människa för det mesta, jag har väl mina dagar då jag går runt med ett åskmoln eller flera över huvudet men det händer inte så ofta.

Det får nog vara det första inlägget, jag kan ju inte avslöja alla mina smaskigheter det första jag gör..haha!

Ha det gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback