Jag hajjar inte!

Okej, jag har väl aldrig varit en jäkel på webbsidor och sånt. Nog var jag väl helt okej på Lunarstorm-tiden och ännu tidigare Skunk, haha! Men detta förstår jag absolut inte alls mycket om, haha, bra mening! Många bloggare som jag besöker har alla möjliga saker på sin blogg, olika färger, teman, bilder, loggor osv..Men jag förstår inte ens hur man ändrar färgen till svart på sin blogg. Jag är väl en vecka eller två gammal på bloggen även om den startades innan, men finns säkert de som listade ut efter en minut hur man gjorde sin sida snygg. Är den någon som kan hjälpa mig och tala om hur man gör? Jag vet att det finns koder och sånt, men jag tröttnar när jag inte känner att det ger något. Någon som har tips på hur man gör en snygg sida som inte är allt för märkvärdig, bara lite annorlunda och mer självdesignad..?

Annars har det varit en bra dag idag. Förutom att jag skurit mig, igen, på tummen när jag skalade äpplen. Nu har jag alltså ett stort X på min tumme som svider. Det är lite djupt får jag säga, men nog om det!

Jag har pratat med D12, min pojkvän, haha! Inte hans riktiga namn haha! Det var uppiggande och roligt, men inget vidare roligt att säga hejdå, men sånt är livet just nu..Måste bara säga att han är så bra!!
Sedan bar det av til gymmet, det var rätt okej, lite ur motivation känner jag. Kan bero på att jag känner att det är mycket som kommer nu. Fixa färdigt inför julen, åka till Ikea, träffa en kompis, sen är det jul, sen kommer mina föräldrar..då lugnar det ner sig förhoppningsvis. Förutom när det kommer till att jag ska säga hejdå. Det är så typiskt mig att oroa mig 30 år i förväg. Jag är en framtidstänkare, dvs, jag tänker mer på framtiden än på självaste dagen, nutiden. Det kan vara lite jobbigt ibland. Men däremot är jag inte en sån som går och tänker på gårdagen allt för länge. Det finns ju gränser där man kan spekulera ibland, men jag har inte mörka tankar om vad som hände för 7 månader sedan. Det är nutid och framtid som gäller. Jag ger folk chanser, oftast lite för många och blir därför själv sårad. Men sen kan jag säga stopp när jag fått nog med, blivit riktigt sårad eller besviken. Då vet jag oftast inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra desvärre. Så enklast vore kanske att inte bli sårad, inte oroa sig och leva i nuet. Sedan om man kan undvika att bli sårad, det vet jag inte men det andra kan jag nog putsa lite på!

För övrigt är det riktigt roligt att hitta folks bloggar..kan nog hålla mig uppdaterad tror jag :P

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback