En svängande dag

Ja det har det verkligen varit idag. Jag kan ju börja med att berätta att jag vaknade av att tvillingpojken Brandon grät. Jag vet inte vad jag tänkte men på något sätt måste jag ha fått för mig att tvillingarna sov middag för jag studsade upp ur sängen och gick in till hans rum och plockade upp honom. Tröstade honom och var sedan på väg ner, eller jag hann komma ut i hallen på övervåningen i alla fall när jag dels insåg att det var kolsvart ute och jag tänkte också "nee nu är det något som inte stämmer"..sedan gick jag in i mitt rum och såg att klockan var 02.00 så jag la Brandon och gick in till mig och kände mig dum i huvudet typ. Det roliga är att jag aldrig ansvarar för barnen på kvällen eller natten eller innan klockan 07.00, föräldrarna sover ju här uppe med och har babymonitors..ni vet walkie talkie typ..Så jag måste verkligen haft tankarna på någon helt annan plats och hjärnan med för den delen när jag gick upp och trodde det var dags att gå upp efter deras nap..jaja, jag är väl mer eller mindre van vid mina nattsysslor. Pratar väldigt mycket i sömnen och kan ju uppdatera er om att jag vaknade natten innan av att jag låg på mage med övre delen av kroppen uppåt, asså jag stödde armarna på kuddarna..jag låg och pratade ett bra tag innan jag vaknade och insåg att det inte finns någon som svarar. Japp, sån är jag.."Arga leken" har jag kört i sömnen med min pojkvän med så..ne nu får det vara nog med pinsamheter.

Dagen har sedan gått nedåt och uppåt och jag har haft lite frustration i mig men det är borta nu. Mär jag var som mest förbannad fick jag ett stort paket på posten. Där i fanns det julklappar!! Jag vart jätte glad, men det kändes lite jobbigt med på något sätt. Men det förgyllde dagen och var verkligen dagens höjdpunkt och vändning!
En annan höjdpunkt var gymmet, Där sprang länge och i samma takt förutom på slutet då jag drog till med extra fart. Det gick skitbra idag, det är härligt!
Sedan följde jag med min host-mom Michelle till mataffären för skojs skull. Det var roligt.


Nu ska jag sova och det ska bli så skönt. Jag hoppas på en tyst och lugn natt med fina drömmar..Då vaknar man med samma leende som man gick och la sig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback